نوع خبر 
 
 
جوابیه نقد نشریه نگاه نو در خصوص کیفیت غذا

                                                                                                                                

 

 

                                                                                                                             بسمه تعالی

 

در پاسخ به یادداشت خانم س-ا در 44-امین نشریه فرهنگی اجتماعی سیاسی نگاه نو منتشر شده در آبان سال 94 درخصوص کیفیت غذای توزیعی در سلف سرویس دانشجویی یادآوری نکات ذیل خالی از لطف نمی باشد:

 

  1. هدف از ایجاد سلف سرویسهای دانشجویی در دانشگاهها توزیع یک وعده غذای گرم با رعایت کیفیت و استانداردهای اولیه و قیمت مناسب می باشد که مجموعه حوزه دانشجویی نیز با توجه به این رسالت سعی مجدانه در توزیع غذای با کیفیت و سالم و بهداشتی دارد که بسا کیفیت غذای توزیعی بناچار با توجه به نوع مواد اولیه ( گوشت و مرغ یخ زده) به مثابه گوشت گرم و طبخ غذای خانگی در حجم کم نمی باشد که این بخش با مساعدت حوزه اداری و مالی و با تخصیص یارانه از بودجه دانشگاه و نه کمک های دولتی در یکسال اخیر با تبدیل برنج بی کیفیت تایلندی به برنج مرغوب هندی و نیز تبدیل گوشت و مرغ با تاریخ تولید بالا به تاریخ روز قدمهای مثبتی در جهت رفاه حال دانشجویان ٬ که نیز اعتقاد ما تربیت نسلی تندرست به لحاظ روحی و جسمی می باشد را برداشته است.
  2. فضای حاکم در مجموعه دانشجویی و بالاخص سلف سرویس به نحوی است که دانشجویان در ارائه انتقادات و پیشنهادات  سازنده با هیچ مشکلی مواجه نبوده و نیاز به رساندن پیامشان از طریق واسطه نیستند.
  3. طیف استفاده کنندگان از مجموعه سلف سرویس علاوه بر دانشجویان ٬ اعضاء محترم هیات علمی ٬ کارکنان ٬ میهمانان داخل و خارج از دانشگاه ٬ شرکت کنندگان در سمینارها و همایش ها نیز می باشند که رضایت ایشان خصوصا از مهرماه سال جاری، دال بر رعایت کیفیت غذایی می باشد.
  4. درضمن یادآور می گردد  عزیزی که در یادداشت پر مهرشان نسبت به سلف اظهار محبت فرمودند در ترم جاری از غذای دانشجویی استفاده ای ننمودند و بکار بردن کلمه ((افتضاح)) برای غذای توزیعی به نظر توهین به شعور مصرف کنندگان با توجه به آمار متوسط روزانه هزار نفر در روز می باشد که رعایت دقت در بکار بردن کلمات و الفاظ نشان از ناپختگی نگارنده در حوزه نقد می باشد که با تمامی این تفاصیل حوزه دانشجویی و سلف سرویس دانشگاه آمادگی کامل خود را جهت دریافت انتقادات و پیشنهادات سازنده اعلام  نموده، هر چند که بی شک این مجموعه به مثابه سایر بخشها عاری از عیب نمی باشد.
  5. درآخر لازم به ذکر است با بررسیهای بعمل آمده و پیگیری بعضی انتقادات ما را به این نتیجه رساند که در بسیاری از موارد علت عدم رضایت از کیفیت غذا بحث ذائقه شخصی بوده و به اصل کیفیت غذا مرتبط نمی باشد.

 

                                                                                                                       حوزه دانشجویی و فرهنگی

 

                                                                                                                                            امور سلف سرویس          

 

 

 

                                                                                                           

 

 

 

 

 

 

  

 

 

                                                                                                                                                                      

سه شنبه 6 بهمن 1394  11:22

آخرين تاريخ بازديد : شنبه 7 اسفند 1395  10:8:1
تعداد بازديد از اين خبر : 1142
کدخبر : 571
ارسال نظر
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیکی
نظر
نشانی:کرمان بلوار امام علی (ع) -دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمان
کد پستی دانشگاه: ۷۶۳۵۱۳۱۱۶۷
تلفن دانشگاه : ۵۰−۳۳۲۱۰۰۴۳−۰۳۴
نمابردانشگاه: ۳۳۲۱۰۰۵۱−۰۳۴
انتخاب وب سایت :